Скачати документ
Природознавство(календарне планування)
(За підручником Т.Г.Гільберг, Т.В.Сак)
2 години на тиждень
№ уроку
|
Тема уроку
|
Сторінка підручника
|
Дата
|
І семестр
|
|||
Вступ (1)
|
|||
1.
|
Що
вивчає природознавство у другому класі. Знайомство з підручником. Явища
природи. Пори року.
|
4 – 6
|
|
|
Вплив Сонця на природу і погоду на Землі (13)
|
|
|
2.
|
Земля і її форма. Глобус – модель Землі. Горизонт.
Основні сторони горизонту.
|
|
|
3.
|
Обертання Землі навколо осі. Утворення тіні від
непрозорих предметів. Доба.
|
|
|
4.
|
Рух Землі навколо Сонця. Рік. Рух Сонця по небосхилу.
Вплив Сонця на сезонні явища в природі.
|
|
|
5.
|
Що
таке гномон.
Практична робота. Вимірювання довжини тіні від гномона .
|
|
|
6.
|
Як виникає тінь. Демонстрація: Зміна довжини тіні
предметів у залежності від висоти джерела
світла.
|
|
|
7.
|
Термометр. Вимірювання температури. Практична робота. Визначення показів термометра за
малюнками.
|
|
|
8.
|
Вода в природі.
Зміни
стану води при нагріванні та охолодженні. Випаровування води та перехід водяної пари в рідкий стан.
|
|
|
9.
|
Замерзання води. Лід. Дослідження замерзання води,
властивості льоду. Практична робота. Вимірювання
температури повітря та води.
|
|
|
10.
|
Різні види опадів. Колообіг води у природі.
|
|
|
11.
|
Утворення хмар.
Повітря та його властивості. Вітер як рух повітря.
|
|
|
12.
|
Погода та її складові.
Народні прикмети і
передбачення погоди.
|
|
|
13.
|
Навчальний проект.
Які рослини і тварини
допомагають людям передбачати погоду?
|
|
|
14.
|
Навчальний проект.
Які рослини можуть слугувати годинником?
|
|
|
Природа восени(17)
|
|||
15.
|
Екскурсія:
Спостереження за природою восени.
|
|
|
16.
|
Осінь. Осінні місяці. Планування спостережень за
неживою і живою природою восени.
|
|
|
17.
|
Осінній календар погоди і природи. Спостереження за погодою.
|
|
|
18.
|
Осінні явища в неживій природі. Осінні явища в житті рослин.
|
|
|
19.
|
Однорічні та багаторічні рослини.
|
|
|
20.
|
Розмноження рослин. Поширення плодів і насіння у
природі.
|
|
|
21.
|
Практична робота. Розпізнавання органів
трав’янистих рослин
|
|
|
22.
|
Гриби: їстівні та отруйні. Правила збирання грибів.
|
|
|
23.
|
Практична робота. Розпізнавання їстівних та
отруйних грибів за малюнками, фотографіями.
|
|
|
24.
|
Комахи восени. Риби восени.
|
|
|
25.
|
Осінні явища в житті тварин.
|
|
|
26.
|
Птахи восени: перелітні і осілі..
|
|
|
27.
|
Звірі восени: підготовка до зими
|
|
|
28.
|
Навчальний проект.
Як готуються до зими тварини?
|
|
|
29.
|
Взаємозв’язки між неживою природою, рослинами і
тваринами восени.
|
|
|
30.
|
Праця людей восени..
|
|
|
31.
|
Навчальний проект.
Як готуються до зими рослини?
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар