На допомогу вчителю 1 класу та психологу у здійсненні психологічного супроводу першокласників

Скачати документ:
- Завантажити повну версію з Яндекс.Диск

На допомогу вчителю 1 класу та психологу
у здійсненні психологічного супроводу першокласників
Психологічний супровід адаптації першокласників до навчання у школі починається зазвичай з діагностики психологічної готовності дітей 6-річного віку до навчання у школі: проводиться діагностування за методикою Керна Йерасика. Можна використати  картку обстеження дитини, з якої вибірково ставиться дитині 17—20 запитань.

КАРТКА ОБСТЕЖЕННЯ ДИТИНИ
Прізвище, ім'я дитини
Дата співбесіди

Запитання до бесіди
+

1
Назви своє прізвище, ім'я, по батькові.


2,
Назви прізвище, ім'я, по батькові мами, тата


3
Ти дівчинка чи хлопчик? Ким будеш, коли виростеш: тіткою чи дядьком?


4
У тебе є сестричка чи братик? Хто з вас старший"?


5
Скільки тобі років? А скільки тобі буде через рік? А через два?


6
Зараз ранок чи вечір?


7
Коли ти снідаєш — увечері чи вранці? Обідаєш уранці чи вдень? Що буває раніше: обід чи вечеря?


8
Де ти живеш? Назви свою домашню адресу


У
Ким працюють твої тато і мама?


10
Ти любиш малювати? Якого кольору цей олівець?


11
Яка зараз пора року: зима, весна, літо чи осінь?



12
Коли можна кататися на санчатах - взимку чи влітку? Чому ти так вважаєш?



13
Чому сніг буває взимку, а не влітку?



14
Навіщо потрібні в школі дзвоник і парта?



15
Яку руку піднімають учні на уроці, коли хочуть відповісти?



16
Покажи своє праве око, ліве вухо. Для чого потрібні очі і вуха?



17
Яких звірів ти знаєш? Яких птахів?



18
Хто більший — корова чи коза? Птах чи бджола? У кого більше ніг — у собаки чи в півня?



19
Що більше — 8 чи 5? Порахуй від 6 до 9, від 5 до 3.



20
Маленька корова — це теля, маленька собака — це..., маленька кішка — це...



21
Які ти знаєш транспортні засоби?



22
Черешні, груші, сливи, яблука — це що?



23
Що таке Запоріжжя, Київ, Москва?



24
Футбол, хокей, баскетбол — це що?



25
Що необхідно зробити, якщо поріжеш палець?



26
Уранці ми снідаємо, а вдень — ...



27
Удень світло, а вночі — ...



28
Небо блакитне, а трава — ...




Додаткові запитання



29
Чим схожі між собою молоток і сокира?



30
Чим схожі між собою білка і кішка?



31
Собака більше схожий на кішку чи на курку? Чим? Що в них однакового?



32
У чому відмінність між бджолою і собакою?



33
У чому різниця між ручкою і олівцем?



34
Чим відрізняються цвях і гвинт? Як би ти їх розрізнив?



Проводися спостереження за тим, як поводиться дитина, чи легко іде на контакт з дорослим, оцінюється рівень розвитку інтелекту, мо­тиваційної, вольової, фізичної готовності. Для виявлення рівня розвитку дрібної моторики руки та кінетичних умінь пропонуються дитині продовжити візерунок на спеціальній картці, а потім на її звороті намалювати дім, дерево, людину.


Батькам пропонуються заповнити «Історію розвитку дитини» та «Карту-характеристику готовності дитини до шкільного навчання» (за методикою О. Проскури та Р. Овчарової,).......


Скачати документ:
Завантажити повну версію з Яндекс.Диск

Немає коментарів: